Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝΤΡΑ!!!!

Λόγια σπουδαίων  ανθρώπων για τα δέντρα

«Όποιος φυτεύει ένα δέντρο φυτεύει μια ελπίδα.» Λούσυ Λάρκομ
«Αυτός που φύτευσε ένα δέντρο είναι υπηρέτης του Θεού, παρείχε μια καλοσύνη για πολλές γενιές, και πρόσωπα που δεν έχει δει θα τον ευλογούν»  Χένρυ Φαν Ντάικ Χένρυ Φαν ΝτάικΧένρυ Φαν Ντάικ 
«τα δέντρα είναι τα καλύτερα μνημεία που μπορεί ο άνθρωπος να υψώσει για να τον θυμούνται: διότι τον επαινούν χωρίς να τον κολακεύουν και γιατί είναι ευλογία για τα παιδιά που είναι ακόμα αγέννητα». Λόρδος Orrery
«Αυτός που φυτεύει δέντρα αγαπά και τους άλλους, πέρα από τον εαυτό του.

Ποιημα
Συμφωνία μ' ένα δέντρο

Έχω φίλο μου πιστό
ένα δέντρο φουντωτό.
Συμφωνία του 'χω κάνει
με χαρτί και με μελάνι.
Να του δίνω εγώ νερό.
Να μου δίνει αυτό χορό.
Να παινεύω τα πουλιά του.
Να του λέω σ' αγαπώ.
Να μου δίνει τον καρπό.
Ν' αγκαλιάζω τον κορμό του.
Να με λέει κι αδερφό του.
Και να ζήσουμε μαζί
όσο ζω κι όσο θα ζει.

Γιώργης Κρόκος

Τα παραπανω λογια καθως και το ποιήμα   αναδεικνύουν  την  ανεκτίμητη αξία που έχει το πράσινο για την ποιότητα της ζωής όλων μας και κυρίως των παιδιών μας!
Με στόχο ,  την  ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος και η συμμετοχή τους σε οικολογικές δράσεις φυτέψαμε  στην αυλή μας τρία ακομα δέντρα






Ευχαριστούμε πολύ τους Παππούδες δυο παιδιών μας για τη σημαντική συμβολή τους στη δενδροφύτεψη ,καθώς και το Δήμο Κατερίνης για την προσφορά τριών Δέντρων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου